پایان نامه بررسی کاربرد مدل امیخته بازاریابی در جذب توریسم مطالعه موردی تهران

پایان نامه بررسی کاربرد مدل امیخته بازاریابی در جذب توریسم مطالعه موردی تهران

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 15 نمایش

حجم فایل: 1.76M

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۲ خرداد ۱۳۹۸

به روز رسانی در: ۱ خرداد ۱۳۹۸

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

رایگان – خرید

دانلود پایان نامه بررسی کاربرد مدل امیخته بازاریابی در جذب توریسم مطالعه موردی تهران

صنعت جهان گردی در جهان از صنایع پاکیزه و ارزآور شناخته شده و کشورهای دارای جاذبه های تاریخی،فرهنگی و طبیعی رقابت فشرده ای برای جذب گردشگر در سطح بین المللی آغاز کرده اند در این میان کشور ایران با قدمت تاریخی چندین هزار ساله و وجود جاذیه های سیاحتی و زیارتی از جمله مراکز مهم توریستی در جهان می باشد با این حال ایران اسلامی با وجود جاذیه های فراوان فرهنگی،تاریخی و طبیعی هنوز نتوانسته است جایگاه خود را به عنوان یک کشور پذیرنده گردشگران بین المللی در بازار جهانی صنعت گردشگری بیابد

مشخصات مقاله:
عنوان:بررسی کاربرد مدل امیخته بازاریابی در جذب توریسم مطالعه موردی تهران

تعداد صفحات: 207
زبان: فارسی

 

در مورد این اثر نظر دهید