پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی مقاصد بر توسعه صنعت گردشگري

پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی مقاصد بر توسعه صنعت گردشگري

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 15 نمایش

حجم فایل: 3.43M

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۲ خرداد ۱۳۹۸

به روز رسانی در: ۲ خرداد ۱۳۹۸

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

رایگان – خرید

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی مقاصد بر توسعه صنعت گردشگري

صنعت گردشگري از جمله صنایع پردرآمد و درعین حال سالم و پاك ،بخش مهمی از فعالیتهاي اقتصادي و تولیدي کشورهاي توسعه یافته و در حال توسعه را به خود اختصاص داده است، که نقش مهمی  در  توسعه  پایدار  محلی  ایفامی کند این صنعت از طریق ترکیب و بکارگیری همزمان منابع داخلی و خارجی منافع اجتماعی اقتصادی زیست محیطی و فرهنگی زیادی را به دنبال دارد کشورهای پیشرو در این بعد از فعالیت های اقتصادی سالانه سهم عمده ای از درآمدهای ناشی از ورود گردشگران را خود اختصاص می دهند

مشخصات مقاله:
عنوان:بررسی تأثیر بازاریابی مقاصد بر توسعه صنعت گردشگري

تعداد صفحات: 158
زبان: فارسی

در مورد این اثر نظر دهید