مقاله رابطه بسته بندي محصول با وفاداري مشتريان محصولات مصرفي

مقاله رابطه بسته بندي محصول با وفاداري مشتريان محصولات مصرفي

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 1 نمایش

حجم فایل: 272.47K

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۲ خرداد ۱۳۹۸

به روز رسانی در: ۲ خرداد ۱۳۹۸

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

رایگان – خرید

دانلود مقاله رابطه بسته بندي محصول با وفاداري مشتريان محصولات مصرفي

هدف انجام این تحقیق بررسی تاثیر بسته بندی محصول بر وفاداری مشتریان است این پژوهش از نظر هدف یک تحقیق کاربردی محسوب می شود براساس نحوه گردآوری داده ها نیز در این پژوهش هم از روش های مطالعه کتابخانه ای و نیز روشهای میدانی نظیر پرسشنامه استفاده شده است برای جمع آوری اطلاعات مربوط به ادبیات پژوهش و مطالعات انجام شده پیشین از روش های کتابخانه ای استفاده شده است

مشخصات مقاله:
عنوان: رابطه بسته بندي محصول با وفاداري مشتريان محصولات مصرفي

تعداد صفحات: 12
زبان: فارسی

در مورد این اثر نظر دهید