مقاله بررسی بازاریابی رابطه مند بر مزیت رقابتی

مقاله بررسی بازاریابی رابطه مند بر مزیت رقابتی

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 14 نمایش

حجم فایل: 933.39K

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۲ خرداد ۱۳۹۸

به روز رسانی در: ۲ خرداد ۱۳۹۸

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

رایگان – خرید

دانلود مقاله بررسی بازاریابی رابطه مند بر مزیت رقابتی

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر مزیت رقابتی براساس یک فرضیه اصلی و 4 فرضیه فرعی شکل گرفت به دلیل استفاده از روش نمونه گیری ملاک عمل قرار گرفتن جامعه آماری و قیاس قرار دادن نتایج با پژوهش های پیشین روش پژوهش از جهت روش استنتاج،قیاسی-استقرایی به دلیل شناسایی و بررسی ارتباط بین دو متغیر با تسافده از ضریب همبستگی و به کمک پرسشنامه …..

مشخصات مقاله:
عنوان:بررسی بازاریابی رابطه مند بر مزیت رقابتی

تعداد صفحات: 27
زبان: فارسی

در مورد این اثر نظر دهید